niedziela, 11 marca 2012

Sałatka z ziemniakami, wędzonym serem i szynką

I to już kolejna fajna sałatka od Evenki. Jest bardzo smaczna, a szczególnie wtedy jak się "przegryzie". Zreszta, co ja będę się rozpisywać, Evenki sałatki to wszystkie mi smakują:)



Składniki:
  • 1/2 kg ziemniaków ugotowanych i pokrojonych w kostkę;
  • 20 dkg wędzonego żółtego sera pokrojonego w kostkę;
  • 2 łodygi selera naciowego drobno pokrojonego;
  • 3 młode cebulki drobno pokrojone;
  • 2 jajka ugotowane na twardo i drobno posiekane;
  • 1 szklanka gotowanej szynki, pokrojonej w kostkę;
  • 2 łyżki soku z cytryny;
  • 1 szklanka majonezu (wymieszałam pół na pół z jogurtem);
  • sól i pieprz;
Wykonanie:
Ziemniaki, ser, seler, cebulkę, jajka i szynkę wymieszać. Majonez przyprawić sokiem z cytryny, solą i pieprzem, polać tym sałatkę i dokładnie wymieszać. Przed podaniem schłodzić w lodówce przez 1 godzinę

2 komentarze:

  1. Sałatka wyśmienita!!!! Nie miałam co prawda selera naciowego, ale w zamian dałam sporo szczypiorku. Po prostu pycha. dziękuję za przepis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że sałatka smakowała. Skoro jest pyszna ze szczypiorem to i ja to wypróbuję:)

      Usuń