środa, 29 sierpnia 2012

Versatile Blogger Award - moje nominacje

 O! I u mnie coś przyjemnego i miłego... dziewczyny nominowały mnie do Versatile Blogger Award:) Za miłą niespodziankę dziękuję beti - Kruche babeczki i Joli  - ABC Mojej Kuchni. Tak się składa, że obie dziewczyny są moimi krajankami, co mnie cieszy podwójnie:) Jeszcze raz Wam Kochane bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)
 
Poniżej zasady zabawy:
  • nominować 15 blogów,  które Twoim zdaniem na to zasługują;
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów;
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie;
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu;
  • pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu;
 
A oto moje nominacje:
 

Blogi wytypowałam w przypadkowej kolejności. Chętnie wytypowała bym więcej, bo na liście mam ich całą masę:)

A fakty o mnie? Sama nie wiem, bo nie lubię pisać o sobie...:) Ale faktem jest, że:
1. Lubię pieczenie;;
2. Mam dwa zawody i nie jestem pewna, który z nich bardziej mnie pociąga;
3. Uwielbiam upały;
4. Kocham podróże;
5. Nie przepadam za czekoladowymi ciastami;
6. Mam psa i... kury, hehe...;
7. Uwielbiam Filipka i Roberta;


11 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i również bardzo serdecznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko dziękuję Ci za tak wspaniałe wyróżnienie :) W zasadzie nie lubię pisać o sobie, ale lubię zaglądać na wiele blogów kulinarnych, oczywiście Twój też mi bardzo przypadł do gustu. Gdy tylko znajdę trochę czasu postaram się pociągnąć dalej tą blogową zabawę. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie jest mi bardzo miło, że lubisz mój blog, ja Twój również, niestety z przykrością muszę odmówić udziału w zabawie. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za wyroznienie. Miło mi niezmiernie,ze zagladasz na mojego bloga :). Zrobie wpis jak tylko wroci do mnie laptop z naprawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko ślicznie dziękuje za nominację:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko ślicznie dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń